sâmbătă, 11 ianuarie 2014

ASA SUNT

Oana Pellea



Foarte multa lume ma intreaba dupa Ma tot duc daca sunt racita. De 13 ani la fel - lumea ma intreaba daca sunt racita si cat de greu mi-a fost sa joc racita...
Exceptional...
NU, nu sunt racita... In Ma tot duc si nu numai... plang. E un proces natural. Nu e programat. Cand e atins un anume prag de emotie interioara, lacrimile incep sa curga. Odata cu lacrimile, ca la orice om normal, nasul incepe sa curga... Sunt un om normal fiziologic. Cand plang imi curge si nasul.
Mi se pare genial cum unii spectatori, fiindu-le greu sa asume emotia, prefera sa decida ca de fapt eu sunt racita... caci nu se poate sa plang asa pe scena. Ba da, se poate! Pentru ca asa simt. Pentru ca asa se naste emotia. Si un om viu are lacrimi, sange, ii curge nasul... Cand n-oi mai fi pe pamant, n-oi mai plange si nu voi mai deranja lumea cu "raceala" mea!
Pana atunci imi asum emotia, voi rade din tot sufletul, tare, asa cum imi vine, si voi plange asa cum imi vine.
Asa sunt.


Oana Pellea - Jurnal


.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ti s-a pus pata si vrei sa comentezi?!
Scrie! ;))